Recenzia produktu Pocket Book 626 Touch Lux 3 biela

90/10

Klady tohto produktu

• - Veľká pamäť
        • - Výhodná cena
        • - Množstvo funkcií

Zápory produktu

Ľudia, ktorí milujú čítanie si vždy nájdu čas a priestor na dobrú knihu. Niekedy to však nie je jednoduché a pri toľkej robote, ktorú si berieme na plecia je ťažké spraviť si čas a dostať sa k dobrej knihe. Práve vďaka čítačke kníh si môžete svoje obľúbené príbehy zobrať všade so sebou.

Niekoľko rokov dozadu by ste márne hľadali riešenie, ako si vziať so sebou knihu bez toho, aby ste mali kabelku ťažkú, akoby bola plná kameňov. Teraz však máte jednoduché riešenie. Práve tým sa stali mnohými obľúbené čítačky kníh. Síce niektorí zastávajú názor, že niet nad vôňu ozajstnej knihy a na ten pocit, ktorý máte pri držaní a otáčaní listov, niekedy však človek nemá na výber a radšej si prečíta dobrú knihu v  elektronickej podobe, akoby ju nemal čítať vôbec.

Pokračovateľ obľúbenej čítačky Touch Lux 2 má kvalitnejší displej a zachováva dôležité vlastnosti, ktoré mal aj predchádzajúci. Práve to je veľmi dobrá výhoda, pretože mnohé nové výrobky si nezachovajú obľúbené vlastnosti z predchádzajúcej verzie, čo je škoda, a tak môžete prísť o nejakú funkciu, ktorú ste mali radi. Práve tento model má všetky funkcie, ktoré obsahoval aj jeho predchodca, len sú o niečo vylepšené a pár je ich pridaných. Čítačka PocketBok 626 je rýchla, takže na načítanie knihy nebudete čakať niekoľko desiatok minút, je ľahká a tenká, takže sa vám zmestí úplne všade a nemusíte rozmýšľať, čo vyhodíte z kabelky, aby ste ju mohli niekam zmestiť a na zadnej strane má špeciálny povrch, vďaka ktorému padne skvelo do ruky a nebude sa vám šmýkať. Zásadný inovačný displej má veľmi jemné rozlíšenie a ovládanie sa zmenilo na dotykové. Odteraz vám stačí klikať na ikony v užívateľskom rozhraní. Tým pádom máte omnoho jednoduchšie používanie celého výrobku.

Výhody výrobku:

·         Pamäť je dostatočne veľká na stovky dokumentov

·         Slot na pamäťovú kartu do veľkosti 32 GB

·         Displej, vďaka ktorému budete môcť čítať dokumenty aj na priamom slnku

·         Jednoduchý a ľahký výrobok zmestíte úplne všade

Nová generácie čítačiek značky PocketBook majú novší displej, čo znamená, že disponujú väčším kontrastom a ostrosťou. Práve vďaka tomu budete môcť omnoho lepšie vidieť na písmená a čítanie knihy na slnku vám nebude vôbec vadiť. Dokážete do nej uložiť niekoľko stoviek súborov aj vďaka 4 GB veľkej pamäti. Slot na pamäťové karty nechýba, až do veľkosti 32 GB.

Ak chcete vedieť viac o tomto produkte tak odporúčame si prečítať aj technické parametre a podrobný popis Pocket Book 626 Touch Lux 3 biela kde nájdete obsah balenia a ďalšie dôležité informácie.

Najlepšie ponuky Pocket Book 626 Touch Lux 3 biela

skladom115.30 €DO OBCHODUHej.sk