Recenzia produktu LG 49LF631V

Klady tohto produktu

• - Super produkt za výhodnú cenu
            • - Množstvo farieb
            • - Manipulácia

Zápory produktu

• - asi nic

S novým domom súvisí aj zariaďovanie nanovo. Práve z tohto dôvodu sme boli rozhodnutí kúpiť si nový televízor. Televízor nekupuje človek na krátku dobu. Preto vyberanie televízora nie je jednoduchý a rýchly proces, práve naopak. Napokon po dohovore s manželkou a stanovenom limite na televízor sme prišli k záveru, že Smart TV LG 49LF631V bude pre nás ten najideálnejší. Uhlopriečka tohto zázraku je 123 cm. Nekonečná zábava je práve to, čo si predstavím, keď počujem LG 49LF631V.

lg t

Súčasťou televízora je plnohodnotný internetový prehliadač, vďaka ktorému mám informácie z internetu ako na dlani. Ďalšou možnosťou je aj pripojenie mobilu k TV. Taktiež je možné pripojiť aj tablet, čo umožňuje sledovať všetko, čo chcem na veľkej obrazovke. Čo sa týka rozlíšenia, to dosahuje Full HD, konkrétne 1920×1080. Taktiež prehráva súbory z USB, umožňuje sledovať a prehrávať akýkoľvek film a to kedykoľvek. Novinkou je najmä operačný systém. Doteraz sme neboli zvyknutí na fakt, že v televízori sa nachádza operačný systém. No LG 49LF631V ako Smart TV ho naozaj obsahuje! Konkrétne operačný systém webOS 2.0. Ide o operačný systém s rôznymi aplikáciami. Odporúčaná vzdialenosť pri sledovaní sú zhruba 3m. Televízor je možné nainštalovať tak ako na stenu, tak aj na podstavec a na nábytok. Ovládanie je veľmi jednoduché a manipulácia je s ním taktiež. Tak isto inštaláciu sme zvládli veľmi dobre.

LG 49LF631V má skvelý obraz a zvuk a ako som už vravel, aj rozlíšenie. Ozvučenie pripomína akoby sme sledovali film nie v novom dome, ale v kine. Taktiež, hry cez herné konzoly, ktoré obľubujeme, fungujú veľmi dobre na tomto televízori. Sme s ním nadmieru spokojní a určite ho odporúčame aj ďalej. Dokonca známi sa nás neustále pýtajú, čo za zázrak to máme a niektorí z nich si ho už aj zaobstarali.

Ak chcete vedieť viac o tomto produkte tak odporúčame si prečítať aj technické parametre a podrobný popis LG 49LF631V kde nájdete obsah balenia a ďalšie dôležité informácie.

Najlepšie ponuky LG 49LF631V

skladom509.00 €DO OBCHODUHej.sk