Cowon PD 32GB
Cowon

Cowon PD 32GB

Smart hodnotenie

9.1

Cena: 216.90€

Radi počúvate hudbu pri každom kroku, pri športe alebo len na ceste autobusom? Jedna z najpodstatnejších vecí, ktoré potrebujete je MP3 či MP4 prehrávač, ktorý vám zaručí tú najlepšiu hudbu, už nemusíte míňať drahocennú baterku na vašom telefóne, stačí vám malý spotrebič, ktorý strčíte úplne všade, kde potrebujete a hudbu môžete počúvať niekoľko hodín.

Najpredávanejšie prehrávače na Heureka.sk

Rebríček najlepších MP3 prehrávačov

Obrázok Názov Cena Hodnotenie Typ Vnútorná pamäť Výdrž batérie Veľkosť displeja
Sony NWZ-B183F Sony NWZ-B183F 69.00€

MP3 4 GB 20 h - palce
Hyundai MP 312 GB8 Hyundai MP 312 GB8 24.90€

MP3 8 GB 8 h - palce
Apple iPod touch 6. gen 16GB Apple iPod touch 6. gen 16GB

MP3 16 GB 40 h 4 palce

Najlepšie MP4 prehrávače

Rozdiel medzi MP4 a MP3 prehrávačmi je v tom, že MP4 prehrávače sú už trochu posunuté dopredu a na displeji uvidíte o niekoľko informácií viac. Mnohé MP4 prehrávače sú dokonca už aj dotykové alebo veľké ako mobil. Je len na vás, ktorý model si vyberiete vy.

Pre náročných
Cowon PD 32GB
Cowon PD 32GB 216.90€

MP4 32 GB 100 h 2.8 palce
Ľudová voľba
Orava M-4G 4GB
Orava M-4G 4GB 24.70€

MP4 4 GB 7 h 1.8 palce
Najlepší produkt
SanDisk Clip Sports 8GB
SanDisk Clip Sports 8GB 39.90€

MP4 8 GB 25 h 1.44 palce
Apple iPod touch 128GB Apple iPod touch 128GB 345.00€

MP4 128 GB 40 h 4 palce

Recenzie

Sony NWZ-B183F

Cena: 69.00€ | Typ: MP3 | Vnútorná pamäť: 4 GB | Výdrž batérie: 20 h | Veľkosť displeja: - palce |

Sony NWZ-B183F

Smart hodnotenie
9

Kombinácia štýlového, malého a najmä skvelého prehrávaču hudby je niekedy naozaj veľmi ťažké nájsť, no keď sa vám to podarí, mali by ste zvažovať okamžitú kúpu. Jedným z týchto výrobkov je aj Sony NWZ-B183F, ktorý sa vyníma na svoje malý rozmery naozaj veľkým výkonom.

Kombinácia kompaktného zariadenia a praktickosťou s dlhou výdržou baterky je len začiatok mnohých výhod, ktoré má tento prehrávač známej značky Sony v rukáve. Tromfuje naozaj mnohými plusmi, ktoré sa vám budú páčiť. V dnešnej rýchlej ére, keď nikto nestíha nabíjať batérie a každý potrebuje mnoho batérie vyhrávajú malé elektro spotrebiče, ktoré sa nevybijú hneď za pár hodín používania.

V malom hliníkovom tele nájdete úplne všetko, čo potrebujete pre prehrávanie kvalitnej a dobre hudby. Podporu najpoužívanejších zvukových formátov vo vysokej kvalite, čitateľný displej, ktorý zobrazuje údaje o práve prehrávajúcej sa pesničke, ekvalizér, príjem FM rádiového vysielania, možnosti záznamu či mnoho iných funkcií a vychytávok, ktoré sa naučíte veľmi rýchlo a jednoducho ovládať.

Výhodou je aj presun nových piesní, ktoré chcete na MP3 mať. Jednoducho zapichnete prehrávač do počítaču alebo notebooku a presuniete si tam piesne, ktoré chcete počúvať. Nemusíte nič zložito presúvať prostredníctvom wi-fi alebo bluetooth. Ďalším bonusom, ktorý ponúka tento prehrávač je aj rýchle nabíjanie. Za tri minúty máte hodinu a pol prehrávania piesní, takže ak sa niekam ponáhľate, môžete len zapojiť na pár minút MP3 do siete a vychutnávate si niekoľko hodinový pôžitok.

Zariadenie disponuje aj prijímačom FM rádiového vysielania, takže si môžete jednoducho nájsť svoju obľúbenú rádiovú stanicu a počúvať ju. Niekedy bolo pri týchto prehrávačoch veľmi zložité nájsť tu správnu stanicu a počuli ste viac šumu ako hudby či hovoreného slova. Práve v najnovších prehrávačoch môžete nájsť všetky stanice rýchlosťou svetla a počúvať kvalitnú hudbu bez šumu. Zaujímavou funkciou je aj možnosť záznamu živého vysielania, takže si môžete svoju obľúbenú skladbu zaznamenať a počúvať ju ešte aj potom, čo bola v rádiu.

Na jedno nabitie vydrží prehrávač naozaj veľmi dlho a dokáže konkurovať aj tým najlepším obrím smartfónom, ktoré máme v ponuke. Zatiaľ čo by sa vám váš telefón vybil už po pár hodinách nepretržitého počúvania hudby, prehrávač zvládne fantastických 20 hodín hudobného zážitku bez prestávky. A to je už čo povedať na taký malý elektro spotrebič!

Máte radi pod kontrolou zvuk, hlasitosť a koľko basov či výšok počuť vo vašej hudbe? Všetko toto si môžete jednoducho korigovať v tomto úžasnom malom prehrávači. Nemusíte sa teda báť, že by ste teda nepočuli svoju obľúbenú pesničku bez bás alebo iných výšok. Okrem toho si môžete vďaka ekvalizéru vybrať už prednastavené módy ako sú Heavy, Pop, Jazz, Unique, či mnohé iné.

Viac info

Výhody

• Zmestí sa vám úplne všade vďaka jeho naozaj malým rozmerom
  • Živé nahrávanie – ak si chcete svoju pieseň vypočuť aj po tom, čo ju odvysielali v rádiu, nahrajte si ju!
  • Rýchle nabíjanie, vďaka ktorému budete mať už za 3 minúty až hodinu a pol k počúvaniu!
  • Sami si zadávajte, aký zvuk chcete počuť. Vďaka ekvalizéru je to všetko vo vašich rukách
  • Mnohé farebné prevedenia

Nevýhody

• Malá interná pamäť

Apple iPod touch 6. gen 16GB

Typ: MP3 | Vnútorná pamäť: 16 GB | Výdrž batérie: 40 h | Veľkosť displeja: 4 palce |

Apple iPod touch 6. gen 16GB

Smart hodnotenie
7.5

Aký však v skutočnosti je iPod touch? Dizajn sa moc nezmenil. S jeho predchodcom sú si veľmi podobní a jediná zmena je skôr vo farbách, v ktorých sa ponúka a predáva. Výhodou je najmä to, že ak ste vlastnili starší model, všetky príslušenstvá, ktoré ste k nemu mali vrátane obalov vám dokonale sadnú aj na nový typ, ktorý sa začal predávať. Na zadnej strane nájdete fotoaparát, vďaka ktorému budete môcť robiť kvalitné fotky aj pri počúvaní hudby. Nesmieme zabudnúť ani na LED blesk a plastový obal, v ktorom je celý iPod uložený.

Fotoaparát je vytŕčajúci, čo môže byť pre niekoho nevýhodou. Je to aj najmä kvôli tomu, že pri položení iPod-u sa môže fotoaparát hneď poškŕkať. Túto nevýhodu spomínali mnohí nadšenci, ktorí si kupujú všetky novinky a sú verní značka Apple, no značka ju nechala aj pri novom výrobku. Dôvodom vytŕčajúceho fotoaparátu je najmä to, že zariadenie je až moc tenké a fotoaparát sa tam jednoducho nezmestí.

Farby, v ktorých toto zariadenie môžete kúpiť sú tmavomodrá, ružová, tmavá čierna, biela a zlatá. Ak teda máte záujem o tento produkt, určite si z farebnej škály niečo vyberiete.

Zaujíma vás ešte niečo o fotoaparáte, ktorý prehrávač skrýva? Práve fotoaparát je veľmi kľúčovou vlastnosťou iPodu a vďaka nej sa aj dobre predáva. Ktorý iný MP4 prehrávač má aj možnosť fotenia? Naozaj len máloktorý. Rozlíšenie je 8 megapixelov, takže fotky sú kvalitné a môžete ich použiť či už na sociálne siete alebo do vášho rodinného albumu. Môžete natáčať aj kratšie videá, čo je novinka, s ktorou prišiel Apple práve v tomto výrobku. Okrem zadnej kamery je prítomná aj predná kamera, ktorá je v novom modeli ešte kvalitnejšia, ako by ste mohli očakávať. S touto kamerou budete mať tie najlepšie selfie fotky, po ktorých ste vždy túžili.

Nový iPod je až desaťkrát rýchlejší ako jeho predchodca a ponúka až šesťkrát vyšší výkon. Zvýšila sa dokonca ja veľkosť operačnej pamäte RAM na 1GB, takže sa môžete tešiť na väčšiu pamäť. Nesmieme zabúdať na prítomnú Wi-Fi či Bluetooth.

Môžete si vyberať hneď z niekoľkých veľkostí pamäte a to sú 16GB, 32 GB, 64GB a nová 128 GB edícia, ktorá vás milo prekvapí. Ak ste doteraz bojovali s miestom, viac už nemusíte. Do tohto iPodu sa vám zmestí všetko, čo potrebujete a ešte omnoho viac!

Dostupnosť a ceny sú v klasickom pomere ceny. U značky Apple sa priplatí samozrejme aj za samotnú značku, no nemusíte pri tom pochybovať o kvalite, ktorú výrobky vydávajú. Ak teda hľadáte naozaj skvelý prehrávač hudby, ktorý v sebe skrýva aj fotoaparát na fotenie fotiek či zaznamenávanie videí, ste na správnej ceste. Je len na vás, ktorú veľkosť a akú farebnú variáciu si vyberiete.

Viac info

Výhody

• veľká pamäť
  • rôzne farebné variácie produktu
  • rýchle reagovanie na dotyk
  • kvalitný fotoaparát

Nevýhody

• dizajn podobný predchádzajúcej generácii
  • príplatok za značku

Ako si vybrať MP3 a MP4 prehrávače?

Na začiatok sa najprv rozhodnite, či chcete MP3 alebo MP4 prehrávač. Mnohé MP3 prehrávače sú omnoho lacnejšie a spravia rovnakú prácu ako MP4. Najväčší rozdiel je napríklad vo veľkosti či displeji.

Okrem toho by ste sa mali aj rozhodnúť nad tým, či chcete mať displej alebo nie. MP4 prehrávače majú všetky displej, no MP3 ho ma nemusia. Ak chcete iba malý prehrávač, ktorý sa vám zmestí všade a nebudete mať s ním problémy, zvoľte si menší, bez displeja. Zaručene vám vydrží omnoho dlhšie baterka a vy budete s výrobkom spokojní. Ak chcete mať prehľad o všetkom, čo sa v prehrávači deje a prehráva, displej by ste určite mali mať.

Typ napájania je tiež veľmi dôležitá vec, ktorú musíte zvážiť pri kúpe. Mnohé MP3 alebo MP4 prehrávače nedostanete spolu s akumulátorom, ale len s USB káblom, ktorý môžete zapojiť do počítaču či notebooku a nabiť si ju tak. Výhodou prehrávačov je najmä dlhá výdrž baterky.

Veľkosť je treťou podmienkou, ktorú by ste si mali vedieť vybrať. Koľko piesní potrebujete dať do MP3? Ak  chcete mať veľký playlist, ktorý chcete počúvať, určite si kúpte prehrávač, ktorý bude mať veľké množstvo priestoru pre nové a nové pesničky či iné súbory, ktoré chcete počúvať. Ak však chcete mať v MP3 či MP4 iba zopár piesní, ktoré budete meniť za novšie, stačí vám aj menšia veľkosť. Väčšina prehrávačov sa predáva s pamäťou 4GB, kde sa vám uloží cca 1000 piesní, čo je naozaj veľký obsah.