Recenzia produktu Panasonic TX-40C300E

Klady tohto produktu

• - Výhodná cena
        • - Kvalita obrazu
        • - farby

Zápory produktu

• - nižšia rýchlosť hrania hier

Televízor so 102cm uhlopriečkou je skvelým pomocníkom a spoločníkom domácnosti. Keďže sme mali jednu televíziu v obývačke, neustále sme sa škriepili s manželom, čo budeme sledovať. Napokon sme sa rozhodli, že si zaobstaráme jednu aj do spálne. Rozhodli sme sa pre televízor od firmy Panasonic, Panasonic TX-40C300E. Ide o TV s rozlíšením Full HD. Hmotnosť televízora je 15kg a my ho  máme nainštalovaný na stene. Ide o skvelý televízor, v nižšej cenovej relácii, ktorý mi umožňuje vychutnávať si program v pohodlí domova. Na pozadie obrazovky je dokonca možné pridať širokú škálu efektov. Televízor šetrí finančné prostriedky a dokonca aj elektrinu.

pan 1

Využívam ho denne či už ráno keď vstávam alebo večer keď zaspávam. Má množstvo funkcii, ktoré by som za túto cenu naozaj nečakala. Myslím si, že je najlepší v tejto cenovej relácii. Obsluha je veľmi jednoduchá, dokonca aj inštalácia vďaka presnému návodu. Televízor má obrovskú škálu farieb a ich sýtosti. Efekt zvuku a obrazu je naozaj vynikajúci a pre mňa vyhovujúci. Rozmerovo sa zmestí takmer všade. Tak isto aj dizajn televízora je spravený tak, že sa hodí ku každému štýlu nábytku. Obsahuje aj integrovaný konektoru USB umožňuje jednoduché sledovanie videa, fotografií či filmov.

Je výborným spoločníkom, dokonca syn na ňom zvykne hrať aj hry na hernej konzole a aj tento televízor to skvele zvláda. Obsahuje alebo teda je vybavený časovačom vypnutia, ktorý je možné nastaviť na rôzny čas, aby sa televízor sám vypol, keď náhodou zaspím. Čo využívam často, najmä keď je manžel v nočnej a nemá mi kto vypnúť televízor, keď náhodou zaspím.

Ide naozaj o výborný televízor s kvalitným obrazom. Je to presne to, čo som chcela, aby som si mohla vychutnať progeam.

Ak chcete vedieť viac o tomto produkte tak odporúčame si prečítať aj technické parametre a podrobný popis Panasonic TX-40C300E kde nájdete obsah balenia a ďalšie dôležité informácie.

Najlepšie ponuky Panasonic TX-40C300E