Recenzie, skúsenosti s Okay.sk

http://www.okay.sk
Rozloženie obchodu 28%
28%
Dodacia doba 4 dni 4 dni
Kvalita komunikácie 24%
24%
Ceny 26%
26%
Celkové hodnotenie 37%
37%
Spokojnosť s vybavením reklamácie na 5%, vybavené priemerne za 10 dní.

24 Zákazníkov neodporúča tento eshop

Vaša recenzia

doporučuje eshop

Štefan C 12. septembra 2022

  • Rýchle dodanie
  • Spoľahlivosť
  • Doručenie na presný čas
98%

Rozloženie obchodu

2 dniDodacia doba

Kvalita komunikácie

Ceny

Objednával som z OKAY novú hernú konzolu pre deti. Playko dorazilo v priebehu pár dní presne ako bolo naplánované čo mi vzhľadom k pracovnej vyťaženosti vyhovovalo 🙂 Komunikácia s obchodom bola veľmi rýchla a efektívna.. určite odporúčam. Ďeti sú takisto spokojné 🙂 Predtým som mal skôr negatívnu skúsenosť s inými eshopmi, niekedy som musel po týždni objednávku po viac ako týždni stornovať lebo tovar nie a nie prísť, v OKAY sú prvý ktorý tovar dodali načas ako sľúbili.

doporučuje eshop

Eva 7. októbra 2021

83%

Rozloženie obchodu

4 dniDodacia doba

Kvalita komunikácie

Ceny

Na okay som nakupovala pred dvomi týždňami a všetko šlo pekne hladko. Tovar som do dvoch týždňov mala doma presne taký ako som ho videla na stránkach

doporučuje eshop

Lenka Kminkova 7. októbra 2021

93%

Rozloženie obchodu

4 dniDodacia doba

Kvalita komunikácie

Ceny

za mna všetko v poriadku, nemam žiadne vyhrady

doporučuje eshop

Tibor 19. apríla 2021

0%

Rozloženie obchodu

dníDodacia doba

Kvalita komunikácie

Ceny

Pri zrušení kúpnej zmluvy žiadny problém. Vysvetlili čo potrebujem. Som zvedavý za koľko dní mi prídu peniaze, ale doteraz super komunikácia.

doporučuje eshop

Miriam Terpaková 29. apríla 2019

  • super ceny
85%

Rozloženie obchodu

3 dniDodacia doba

Kvalita komunikácie

Ceny

Veľká spokojnosť s prackou značky elektrolux. Verná tejto značke a nikdy žiadnej inej.

Vaše hodnotenie obchodu

Aká je vaša skúsenosť?
    +
      +
      Prehľadnosť obchodu
      Dodacia doba
      dni
      Kvalita komunikácie
      Ceny
      Skusenosti s reklamáciou
      Doba vybavenia reklamácie
      dni

      Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *.

      Naša odborná recenzia

      • V predajniach si môžete zakúpiť aj produkty, ktoré už boli používané, ale vrátané. Sú za výrazne nižšie ceny rádovo niekoľko desiatok percent a tovar je označený
      • Pohodlný nákup na splátky
      • Garancia nízkej ceny tovaru
      • Spôsob vrátenia prípadnej platby závisí od spôsobu nákupu, čiže ak ste si tovar zakúpili a zaplatili osobne, peniaze získate naspäť iba osobne

      Tento internetový obchod je na trhu už viac ako 18 rokov a vypracoval sa medzi jeden z najväčších elektro obchodov na Slovensku, ale aj v Čechách. Okrem internetového obchodu sieť prevádzkuje aj 120 kamenných prevádzok po celom Slovensku.

      Nákup na splátky

      Tovar, ktorý si chcete zakúpiť cez internetovú stránku alebo osobne v kamenných predajniach si môžete zakúpiť aj na splátky prostredníctvom BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA, Home Credit, Cofidis alebo Consumer Finance Holding. Minimálna výška úveru je 100 € a maximálna je 6 639 €. Zakúpený tovar si môžete financovať spotrebiteľským úverom až do hodnoty 100% kúpnej ceny pri splnení podmienok požadovaných splátkovými spoločnosťami. Žiadosť o splátky môžete vyplniť priamo v predajni. Ak si splátková spoločnosť údaje zo žiadosti nepotrebuje preveriť, úver je poskytnutý do niekoľkých minút.

      Doprava

      Dopravu si volíte podľa toho, čo vám najviac vyhovuje. Cenu za dopravu si zistíte priamo na predajni. Vzhľadom k tomu, že internetový obchod sa snaží poskytovať čo najnižšie cenu, cena za dopravu je spoplatnená. Samozrejme, tovar je možné odniesť si aj na vlastné náklady, pokiaľ má na to zákazník kapacitu. Cena za dopravu zahŕňa vybalenie a základné zapojenie spotrebiča a tovar k vám príde najneskôr do troch pracovných dní od objednania.

      Vybavovanie reklamácií

      Reklamáciu je možné vybaviť v ktorejkoľvek predajni a je potrebné priniesť si so sebou záručný list s vyznačeným dátumom predaja, prípadne nepotvrdený záručný list s originálnou účtenkou. Reklamácie sú štandardne vybavované do 20 pracovných dní a originálny obal nie je potrebné pribaliť.

      Tovar môžete v 14-dňovej lehote vymeniť za iný výrobok, pričom sa len vyrovná cenový rozdiel resp. vrátiť ho v rámci bezplatného vyskúšania tovaru

      POZOR! – tovar musí byť kompletný, nepoškodený, v pôvodnom obale a s čistým, t. j. doposiaľ nepotvrdeným záručným listom